Ogłoszenie

WITAJCIE, OBYWATELE DYSKU.
JEŻELI JESTEŚCIE NOWI NA TYM ŚWIECIE, POLECAM TEN I TEN TEMAT.
JEŻELI CHCIELIBYŚCIE ZOSTAĆ MG, GILDIA CHĘTNIE WAS PRZYJMIE.

#1 2012-10-05 19:16:26

 Aiwlyss

http://zapodaj.net/images/9d55a646dbac4.jpg

Zarejestrowany: 2012-07-21
Posty: 28
Punktów :   

Umiejętności Ras

Tu podane są umiejętności, których mogą nauczyć się dana rasa. Można nauczyć się 3 stopni umiejętności - im wyższy stopień, tym lepiej robimy czynność do niej przypisaną.

Rasy będą uzupełniane, kiedy postać danej rasy pojawi się w grze.

Igory:



1. Szycie - Pozwala na przyszywanie różnym osobom kawałków innych osób. Daje możliwość zaistnienia w branży krawieckiej.
2. Cięcie - Daje umiejętność odcinania różnych rzeczy różnym osobom, by można je było przyszyć innym osobom. Sprawia, że skalpel w rękach Igora staje się straszliwą bronią.
3. Wielkie Dzieło - Igor zdobywa umiejętność ratowania życia i wszelką wiedzę medyczną. Daje przymus, by ratować każdego rannego w zasięgu wzroku.
4. Służalczość - Pozwala na niezauważalne pojawianie się za plecami innych i przewidywanie ich myśli tuż przed ich wypowiedzeniem. Jeżeli Igor jest w służbie u kogoś, wymusza stosowanie Kodeksu Igorów.
5. Piorunochron - Daje możliwość zbierania piorunów i wykorzystywania ich do celów medycznych bądź naukowych. Od drugiego poziomu pozwala na wskrzeszanie (chodź najczęściej zostają wskrzeszeni jako powłóczące nogami zombie)


Ludzie:



1. Wiara - Umiejętność polegająca stwarzaniu bądź wywoływaniu antropomorficznej personifikacji. Im większy poziom, tym potężniejsze istoty można przyzwać.
2. Furia - Pozwala na zadawanie wyższych obrażeń, jeśli człowiek jest wściekły na przeciwnika. Im większa furia, tym lepszy atak.
3. Spryt - Zwiększa szansę na udane oszukanie kogoś i kłamstwo. W przypadku takich profesji jak złodziej, polityk, skrytobójca itp. pomaga wypełniać polecenia.
4. Ucieczka - Pozwala na skuteczne zwianie w niesprzyjającej sytuacji. Specjalność Magów, zwłaszcza Ricewinda. Im wyższy jej poziom, tym szybciej można biec i większe jest prawdopodobieństwo zgubienia niebezpieczeństwa.
5. Bohaterstwo - Zwiększa szanse na udaną "Ostatnią walkę" (np. bezmyślną szarżę na stado przeciwników), bujanie się na żyrandolach i trafienie na jedną szansę na milion, która zawsze się powodzi.


http://zapodaj.net/images/9e39e901da086.jpg

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wxp.pun.pl www.maniakimargonem.pun.pl www.slaskwedkuje.pun.pl www.cabal-online.pun.pl www.bk-sas.pun.pl